lørdag 2. august 2008

Endelig tilbake!

Nå har jeg (Randi) fått hjem gubben og PCen, så da er det bare å stålsette seg for et rush av blogginnlegg:) Kan begynne med å ta en utfordring fra Siv:

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Sommeren for ti år siden gikk jeg og venta på å begynne på ungdommskolen.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på gjørelista di idag:
* male sminkebord som skal stå i gangen
* få frokostkaffibesøk av Kristina og Audun
* male garasjen (men kunne ikke pga. regn)
* henge opp bilder, tallerkenhylle, bildelister og hjemmelaget hylle
* middagsbesøk hos mamma og pappa, og få besøk av Helene

3. Snacks jeg liker:
* mørk sjokolade
* saltstenger
* frukt

4. Ting jeg vil gjøre som milliardær
* Reise rundt og hjelpe folk i nød
* Kjøpe ny pickup

5. Steder jeg har bodd:
Nordstranda og Søre Skaret:) + 3 måneder på Flekkerøya

Ingen kommentarer: